1. W godzinach: 6:30 – 8:30
    • schodzenie się dzieci
    • zabawy z udziałem i bez udziału nauczyciela
    • działania edukacyjne, w ramach podstawy programowej
    • zajęcia indywidualne i korekcyjno-wyrównawcze
    • zajęcia wspierające rozwój dziecka np. logopedyczne i z innymi specjalistami
    • zabawy integrujące grupę
    • zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania
  2. W godzinach: 8:30– 9:00 – śniadanie · przestrzeganie zasad dobrego wychowania podczas spożywania posiłków
  3. W godzinach: 9:00 – 11:30 · zajęcia dydaktyczne prowadzone w oparciu o podstawę programową: zajęcia edukacyjno-wychowawcze, dydaktyczne,
    • zabawy ruchowe
    • spacery
    • pobyt na placu zabaw
    • imprezy okolicznościowe
    • zajęcia dodatkowe
    • przygotowanie do obiadu, zabiegi higieniczne
  4. W godzinach: 11:30 – 12:00 – obiad – zupa i podwieczorek
    • kształtowanie nawyków higienicznych
  5. W godzinach: 12:00 – 14:00
    • relaksacja (leżakowanie grupy młodsze)
    • słuchanie bajek czytanych i opowiadanych przez nauczyciela  
    • zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastycznotechniczne
    • rozwijanie cech motorycznych poprzez zabawy i ćwiczenia ruchowe w ogrodzie
    • ciąg dalszy działań edukacyjnych w oparciu o podstawę programową
    • przygotowanie do obiadu – II danie i podwieczorku
  6. W godzinach: 13:45 – 14:30
    • obiad – II danie i podwieczorek
    • usprawnianie technik samodzielnego spożywania posiłków
  7. W godzinach: 14:30 – 17:00
    • kontynuacja działalności edukacyjnej · zabawy i gry dydaktyczne,
    • ćwiczenia gramatyczne, słownikowe
    • praca wyrównawcza, indywidualna
    • zabawy dowolne według zainteresowań
    • zabawy wyzwalające aktywność motoryczną na powietrzu
    • rozchodzenie się dzieci.